Bajs är bara förnamnet..

Sitter i min säng.. Känner att jag har givit upp med geografin som alla sammare sitter och gör.. Vad händer om jag får IG? Troligen kommer jag få det också.. BAJS säger jag bara.. Jag har ätit en chokladkaka och nu behöver jag vatten.. Ska jag hämta det själv eller ropa på mamma? Jag borde göra det själv eftersom jag nyss åt upp en chokladkaka (upprepning) Jag hörde någon gång förut för ett tag sedan jag vet inte.. Att reklamer upprepas tre gånger för att den ska fastna i huvudet och man ska köpa saken eller vad det nu är dom för reklam för. Så om du någon gång sitter hemma och är sjuk eller något. Kolla på samma kanal HELA dagen och kolla om det stämmer. Okej? bra.
Men nu ska jag hämta mitt vatten ^^CHAO !

rgd


OCH !! Glöm inte.. jag åt en chokladkaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0