FANFANFANFANFANFAN !!

Missade bussen ! - Bussen brukar komma runt kvart i / tio i nio meeen då väljer den att 
komma 20 i nio.. Min nästa buss går kvart över tolv, om jag inte åker med mamma. 
Men en extra lång sovmorgon skadar ju inte. Men det värsta är att jag missar 
Engelskaredovisningen som jag sett fram emot.. Våran kommer att äga, jag kan skriva 
om den när vi redan gjort den (inte för att ni kommer förstå) men ändå.

Helg snart ! - I morgon är det fredag = jag tar bussen till 
Vilhelmina och träffar John. känns som en månad sen sist.. 

John ! - Jag vet inte vad jag ska göra.. Jag måste få vara med John oftare.. Just nu känner jag att jag kan...
• Hoppa av skolan
• Härda i 2 och ett halvt år
• Ge upp och dö
• Knivhota den person som bestämmer över skolbyten och övertala denna person att låta John byta till Umeå.

Det sista var lite orealistiskt... MEn JAaGG ÄRr DESPERaAAaaTtt !!!

I kväll hoppas jag kunna byta design, jag vet exakt hur jag vill ha det. ( ungefär ) Men den ska inte bli så svart som den är nu.. Så får se hur det blir ;D Jag blir nöjd hur som helst i a f


rofdk Jag är trött som fan just nu.. Går och lägger mig igen... Godnatt !!!
vfd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0