hata blogg, älska apberget.. ?

Det är ju baaara töntar som har en blogg.. Om man inte är professionell som blondin-bella. Men apberget är såå coolt ;) Det är så oerhört roligt att kolla på hur folk skriver, man märker att de verkligen satsar på att få till smarta och fina ord istället för att bara vara ärliga och skriva som dom brukar. 
Jag ogillar att lärare begär att man ska skriva med fin svenska på uppsatser, det känns så falskt och det är ju inte alls så jag pratar eller något sådant.. Varför ska vi kunna skriva fint om vi inte kommer prata så? - Vad är vitsen?
Nu har jag varit tillsammans med John i en månad ! Det har gått snabbt och längtar tills i morgon för då får jag träffa honom ! :D Känns inte bra att han bor långt bort.. Men folk som klagar fattar tydligen inte vad kärlek är. Jag skulle fan åka till kina varje dag om han bodde där!!

Min mapp med ritade bilder är plötsligt borta... Jag som trodde att inget mer kunde gå fel...

Allt jag har att säga är.... 
JAG ÄGER DIG ! 
dfsfds

Kommentarer
Postat av: sanna

sanna älskar denna bild!

2009-02-06 @ 12:30:31
URL: http://bunnny.blogg.se/
Postat av: ida

du äger!

2009-02-10 @ 20:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0