Måndag...

Måndag yet again.. Som alltid så är den grymt jobbig... Har friskvård men känner mig kraslig + att jag inte visste att vi skulle träna så jag kan inte vara med... Pallar inte ens gå dit.. Är inte på skolhumör, men vem är någonsin det?!?! Jag vill bara hem och sova eller något... Men så klart kan man inte sova när man kommer hem för då måste man plugga. 
Jag har asont i huvudet också. Lovande.. Om Julia har smittat mig så får jag TUPPISKA RYCKNINGAR. Det förvånansvärda nu är att "tuppiska" var rättstavat. Finns det ordet ???????? Kanske är ett språk.

LOVET :
• John kommer på fredag
• Vi ska kanske ska vara med Johanna och Christoffer
• Vi åker till Vilhelmina måndag eller tisdag
• Firar Johns födelsedag på onsdag
• Åker till deras stuga på torsdag
• Firar två månader på fredag (!)
• Åker hem söndag. 

Det snöar men det kommer nog tina bort eftersom jag har jätte varma skor på mig, just my luck. Finns typ ingen snö i stan. Skönt förvisso men vill ju använda mina skor :( Nu ser det bara dumt ut ! Men kan använda dom i Vilhelmina ( a ) 

I dag ska jag göra geografin ! ETT MÅSTE ! Mamma sa att hon skulle hjälpa mig. Hoppas jag hittar fakta bara . Jag har länderna Danmark och Sri Lanka........ Hittar typ noll fakta om dom länderna -.-

BAJBAJ
vfd

Kommentarer
Postat av: Anonym

han kommer ledsna,

2009-02-23 @ 14:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0