mm

Okej... Jag hatar mycket, jag vet. Men alla töntar i Umeå tar fan priset ! Vart man än tittar så ser man någon wannabe-cool person som tror att dom är heta bara för att dom tillhör ett gäng, töntar är tydligen flockdjur ! Deras taktik är att omringa bytet och sen anfalla, en ensam tönt har ingen chans.. Men ingen är perfekt... Och vissa har tydligen failat totalt ! 

Okej jag blev inte blond... Blev ingen skillnad... Och när jag säger det till folk verkar dom inte vilja inse fakta och säger bara; " nej men det blev säkert asfint :D " MEN.. Det är samma färg som förut så.. !!! Lika ful som förut...

Orkar verkligen inte mer... Hatar att vänta på allt.. Inget blir som jag vill och alla jag vill prata med vill inte prata med mig... När klockan slagit tolv och jag har fått skrapa aplotten så går jag och lägger mig !! Fy fan vad jag hatar allt... 

Jävla vinter ! Jag fryser, jag halkar, jag hatar ! Jag blir deprimerad av den svart-vita miljön och den trista stämningen... 

Jag fördriver tiden med att svara på alla tråkiga frågor om vänner på facebook... Fattar inte vad som är roligt när det är tpy bara 4 frågor som rullar runt...

Jag tänker på att jag gärna vill vara döende och berätta för varenda person vad jag tycker om dom.. Utan några konsekvenser liksom... Det är bara ett fåtal som jag inte har något dåligt att säga om.. Och det skulle vara så skönt att bara få skrika ut vad man känner ! 

Jaaa som sagt... Jag hatar... Godnatt
vfd

Kommentarer
Postat av: johanna

vad vill du säga om mig?=)

2009-02-05 @ 13:38:25
URL: http://nastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0