Ny design !

Tack Albin för att du hjälpte mig !!
Jag fattar nada av allt det här med koder och sådana saker... Sen ska jag försöka hitta någon som kan finslipa på det lite ;D Johanna kanske kan hjälpa mig men hon har prov i morgon och måste plugga :( damn...
 I morgon är det fredag, då blir det att åka till Vilhelmina för att träffa John. Hur fan ska jag klara det här... Vill ha honom NUNUNUNUNUNU !! Men vad kan jag göra :( 
Jag och Lucas skulle gå och lägga oss elva idag... Vad hände?? Han sover nog, men jag klarade inte av att lägga mig tidigt... Har ju en bra lång bussresa framför mig i morgon så kan sova då.. Matte, spanska och samhällskunskap... INTE BRA !!

Vi har så djävla mycket i skolan nu, och allt kommer på samma gång... Fattar dom inte att vi får uppgifter av andra lärare också -.- 

Älskar dig John,, Mer än allt !

ed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0