onsdaaag

Snart drar jag till V-mina, jobbigt med bussresa, trevligt med John !!
Men vad ska jag göra tills dess? Sitter bara och drygar just nu... Ingen är inne på msn och ingen svarar på mina sms :( Grymt tråkigt... Har ont i magen också, hur ska jag klara bussen?! Det får gå på något vis. 

I går var jag med min syster Linn och såg filmen BOLT i 3D, med svenskt tal. Vi såg inte med engelskt för den visades för sent och Linn ville tydligen hinna sova... Före bion åt vi på Max och där träffade vi Linns lärare som heter Jonas, han är också världsmästare i linedance. 
Det var ändå ganska mys :)
hejhej tjatja
De sötaste hundarna !! Som natt och dag !!

vfd

Kommentarer
Postat av: Anonym

Menar du att det var ganska mys att träffa Jonas?? hah :P

Du skulle ha tagit glasögonbilden på Mikko åssååå :]

2009-02-11 @ 17:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0