Psykiska problem !

Det känns som att folk tar det hela "BLOGGANDET" på för stort allvar. 
Har faktiskt ingen fler kommentar om det.. 
Strömmen gick just i hela huset (varför säger man elen gick? Varför inte sprang? Det går ju asasnabbt...) Men aja... Min granne körde på en sladd som gjorde att strömmen "gick" och då kom han in och försökte fixa det. Tror han underskattar mig. Jag ringde pappa, han sa att man skulle vrida en sak, och det gjorde han. Sen frågade jag om garage-sakerna ska vara uppe. Då sa han: NEJ! Slå av dom! Då gjorde jag det ^^ Stolt !!! 

I morgon blir det Vilhelmina. Taggar typ lite ganska mycket som vanligt ;D KALLLLLLLLTTTTTT.....

jhhjewee

P.S Jag har inget dåligt att säga om dig johanna ;) D.S


vfd

Kommentarer
Postat av: johanna

hehe :]

2009-02-05 @ 22:29:03
URL: http://nastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0