Yees.


dd

Okej... Ska satsa på att bli blondare. I a f lite. Mamma köper en ljusare hårfärg (hoppas hon kommer ihåg) Sen ska jag klippa mig i morgon !! klockan 11, vissa börjar ju halv två... slutar fyra.. men det hör inte till saken !
Men Mitt internet är jättesegt och det tog typ 3 år att ladda upp bilder.. Jag gav upp, sen försökte jag en timma senare och då fungerade det! Jag hade just skrivit ett helt inlägg och så råkade jag trycka bort det... LYCKAT!! 

WWW i vilhelmina i helgen !! Hur mycket kläder behöver jag för att överleva kylan...? 
?????                                                                                              
hehe det är så

Jag har minst 2 läxor tills i morgon, men kommer troligen dissa dom för att rita (tack Kajsa än en gång) Men det är roligt och jag ska rita en bild till Bullen, om jag kommer på vad jag ska rita :/

vfd

dd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0