Yet again..

Nu ligger jag i min säng och tar hand om min panna. Min dator föll på mitt huvud så jag försöker plåstra om det... Genom att inte göra något alls..
Om Johanna eller Albin har tid behöver jag hjälp med att ändra min design (igen). Men jag blir lätt trött på saker och jag vill att det ska vara fint.. Jag ville ha en färgglad design men så klart bidde det svart som "huvudfärg". Men det blir nog bra i slutändan. 
Jag känner att min blogg inte är så populär, men jag är inte en sådan person som proppar in 39832904803 reklamer för att tjäna 5 kronor, jag skriver för att jag inte har något annat att göra -,- 
Men ofta jag tänker tvinga folk att läsa min tråkiga blogg. NEJ TACK
Menmen,,, Jag är trött och har redovisning i morgon :D GODNATT

hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0