ARGHHH!!1

dd
gillar inte spanska :) det är jobbigt... men det blir ju bra om vi åker till spanien i sommar :D då ska vi trääännaaaa på språket. jag ska bli spansk :) not.. 
Nu har har jag samhällskunskap snart. Fattar ingenting och eftersom jag inte var med förra gången har jag typ missat halva terminens... kunskap.. Nej jag vet inte. men jag gissar att det kommer bli svårt.. eftersom samhällskunskap inte är mitt bästa ämne ;D varför går jag den här linjen... jag är ju körd..

Men snart är det helg, kommer bli asroligt att fara till Johns stuga! Har inte rätt par skor men (A) Måste köpa det bara för att vara ihop med John eftersom han är väärsttaa skotermänniskan, som jag inte har något emot ^^ Ska köpa skor... någon gång.. väntar tills nästa år (A) kanske.. JAJA
dd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0