det är så nice så nice...

dd

TACK KAJSA! för att du hjälp mig att hitta ett underbart program på datorn, det kan inte bli fult hur man än ritar!!! Och tack för att du kommer hålla mig uppe hela natten. men det blir bra!!! Sover på lektionerna istället. Kanske... 
dddzzheheh det är såååå
På fredag ska jag till John och sen tar vi bussen till hans stuga, KÖRA SKOTER. (åka skoter) Mysig bussresa! Jag taggar till tusen, ett minilov helt enkelt. Sen ska Emelie med också, det blir nice :) 
Men ska ta och försöka dra mig bort från ritprogrammet och göra något annat. (kommer inte lyckas) SKA ÄTA GLASS... orkade inte ta bort det som var före, jag har bestämt mig för att äta B&J glass. choklad. mmMMMmm
dd



Kommentarer
Postat av: int MLI

du är dum mot mig, du tkr he int ska bli nice igentligen :O

2009-01-28 @ 22:51:21
URL: http://mlimli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0