engelska

Jag har alltid trott att jag typ är världens värsta bloggare! Men dom som säger att dom kan blogga och sen suger måste vara värre. Men det är ju mer personligt om man skriver lite... Konstigt. Jag måste komma på något roligt att göra med den! Fast det är inte precis många som läser! xD förutom Emil ;) HÖH!!! Så spela roll ;D 
Engelskalektioner får jag inte ut så mycket av eftersom vi har John som lärare, han är soft. Inga läxor och han har inte hunnit bli gammal och deprimerad och vill att eleverna ska lära sig hur det är att vara äldre och hela livet har gått åt av att studera till att bli... lärare? -Deprimerande... Eftersom alla andra lärare har blivit så... Eller nu överdrev jag. Sören och L-E är ganska glada av sig också.
Jag borde göra lite engelska. Men jag arbetar med Julia och Julia har ingen dator och nu är hon och visar några nior runt på skolan. Dissar vårat arbete totalt assåå ;(
hahahhahahhahaa Satan se roligt man har  på friskvården (A) ↓
c

Kommentarer
Postat av: Emil

frida, jag har väll aldrig läst din blogg? :)

2009-01-22 @ 22:47:17
URL: http://emilm.blogg.se/
Postat av: frida

Postat av: Emil

frida, jag har väll aldrig läst din blogg? :)



hahahha, nejda ;) adlrig!

2009-01-23 @ 00:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0