Jul! Nyår! Skola!
Alltid lika roligt ;D *host* Men har färgat håret och det käns som om jag har växt en millimeter (A) bara för att tänka positivt. Tror jag ska spara ut mitt hår, har aldrig haft långt hår.
Jag har inte så mycket att srkiva om,.

NYÅR
Jag åkte till Julia, det var skoj, förutom att det var veerryyy cold på stan,. Träffade många iaf, det var skoj, sen åkte vi till Julia och såg på film med Olle ( Olle gillar HSM, och sjunger med i låtarn, MEN bara det tjejerna sjunger ) Sen sov jag över två nätter ;D jätteskoj!

MOBIL
Fått tillbaka min mobil! Tack vare Julia så fick jag en ny ;D förutom luckan där bak, och så klart gjorde jag en FET repa på baksidan det första jag gjorde xD LYCKAT FRIDA!

Damp på den här datorn! Längtar till den vi får om typ en vecka? enligt Kajsa, jag hoppas fortfarande att vi får den första dagen. men ska kanske inte hoppas för mycket...


Kommentarer
Postat av: Elin

om vi inte får datorn första dagen tänker jag firtsätta ha lov

2009-01-06 @ 15:37:03
Postat av: Linn

HAH repade du den nya?? XD Galen



2009-01-11 @ 20:15:42
URL: http://linn5.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0