ja..

Sitter i min säng. Har slutat uppdatera min blogg. Orkar inte, helt enkelt för lat.
Det känns som om jag har tusen läxor men ändå gör jag dom inte? VARFÖR FRIDA?!? VARFÖR?!?

Idag läste jag och Julia några bloggar inklusive blondinbellas blogg. Jag blev så inspirerad!! .....Not. Jag har kommit fram till att jag är negativ mot allt från måndag till fredag. Saknar John hela tiden! Kommer dö innan skolan är slut och jag slipper bry mig om den. Debatt på onsdag. Att jag ens orkar fara till skolan då, jag kan det ändå inte. Men det känns som om skolan bara går utför för mig. Så måste sätta mig och ta itu med det! Men det kommer aldrig hända. Jag kommer bara intala mig själv att allt är bra fastän det inte är det.

Jag måste nog sova nu.. Önskar bara att John slutade plugga och började prata med mig (A) 
<3 du är så fin på alla sätt och vis <3

Jag har lärt mig MacBooken ganska bra nu. Med lite hjälp från ovan. Alltså typ... Julia och Max.
Men ibland blandar jag ihop knapparna så allt stängs av ibland. Känns lite jobbigt. Men man lär sig av sina misstag. Det jobbiga är bara att man måste göra misstagen för att lära sig. Skulle gärna vilja hoppa över den biten.
Jag tycker så grymt synd om Julia! Hennes dator är trasig och hon säger att den kanske kommer att vara borta i två månader. Data-cp-killen har inte ens tagit hand om datorn och kollat vad som är felet. Är alla lärare på minervaskolan själviska? :S Dom har varit lärare för länge och blivit deprimerade och lägger ut sitt hat mot eleverna! Dom vill att man ska få IG. (Skadeglädje är ju den sanna glädjen) Tuva är värst. Man måste ju ha alla rätt på hennes prov för att bara få G. Hoppar Sören, John och L-E aldrig blir deprimerade och gör så vi failar. För då är jag körd. Det enda ämnet jag har en chans att få MVG i är matte men jag tror inte jag kommer få det. Men jag svarar ju på lektionerna när alla andra inte ens försöker. Jag tycker att det är svårt att förstå hur folk inte kan fatta 
3x = 36 
3x/3 = 36/3
x = 12
Så svårt är det inte!!!

Men ska sluta skriva nu, min hjärna måste starta om sig innan i morgon. Godnatt :)
gs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0