JAJA

Hahahahahahahah, Älskar våra videor som filmats med mobiler xD som t.ex. skoteråken och valborg för typ 92837589 år sedan. Gullig man var när man var liten :) Men man växte upp... och se hur det blev..

Matteprov imorgon! orkar inte plugga... kommer få G i a f. Men L-E kommer bli besviken om jag inte får MVG.. Men jag är alldeles för trött. 

Jag harf ått hjälp av Johanna och hon har fixat min blogg. Inte klar ännu. Men det är på gång! iPoden ska ändras lite och den svarta bakgrunden (som inte syns för mig) ska börja...synas för mig ! Då blir jag nöjd :D Men vad kan jag göra... Jag fattar inget av det här bajset.. Jag borde inte ha en blogg. Jo det borde jag! Nej jag vet inte :)

Jag trodde att min syster hade lagt in pelle svanslös på externminnet men tydligen inte! Nu ljuger hon också. BESVIKEN!!! 


På fredag ska jag till John igen, det var menat att han skulle komma hit men jag blir bara deprimerad av Umeå så vill bara här ifrån. En lite längre bussresa spelar ingen roll. Får ju träffa John <33 

Men ska sussss.... Gnatt nerds!


Kommentarer
Postat av: MLI

MIG också!! ''/

2009-01-27 @ 00:10:49
URL: http://mlimli.blogg.se/
Postat av: johanna

vet jag är bra :D

2009-01-27 @ 02:51:14
URL: http://nastan.blogg.se/
Postat av: Linn5

Jag HAR lagt in det :O

Men det ligger i en annan films mapp... det står typ inom parentes på mappnamnet!

2009-01-27 @ 11:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0