Måndag.

Okej, första inlägget med min nya dator. Den är bra, inte så stor och väldigt snygg. Men min kamera fungerar inte på den.. inte överraskad att det skulle hända just mig.. Ralf sa att jag skulle avvakta och prata med data-snubben senare.
Jag fattar typ ingenting av den här datorn, men har nog aldrig varit riktigt duktig på datorer och sådant... Kunde ju ha frågat Sunka om hjälp men tror inte han är så peppad på att prata med mig. Så troligast så vill han inte hjälpa mig. 
Och just nu laddar jag hem ett msn som jag inte ens vet om det fungerar, det står att det kommer att ta ungefär 9 timmar att ladda hem det vanliga.. Säger som många andra.. HOPPET!!  Mitt internet borde ta sig någonstans i de nedre regionerna och skärpa sig!!
Jag har inte uppdaterat så mycket men det är därför den förra datorn jag hade var så j***a seg och orkade inte lägga ut tid på något som bara borde ta tio minuter.

Jag har insett att folk som gillar att hacka på folk på apberget måste ha ett väldigt tragiskt liv. Men det som är värst är att dom är så kaxiga att dom inte inser att man inte bryr sig om vad dom säger och att dom bara skämmer ut sig själva. Dags att tänka om kanske?

John var här hela helgen!! Trevligt var det, enligt mig iaf : ] jag ska till Vilhelmina på fredag, hur ska jag kunna hitta dit? Kommer vara så übernervös att jag tar fel buss... får se vart jag hamnar :S men taggar att äga honom på GH4 :D

asz <333
TJARRÅÅ!!! ;)

Kommentarer
Postat av: MLI

DÅ TRÄFFAR DU MIGIGIGIGIIGI!!! ;)

2009-01-12 @ 23:33:11
URL: http://mlimli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0