borta bra

hej bloggen. har inte uppdaterat på ett tag men jag har inte haft orken. jag har tre bloggdesigner på G och en är till min mamma! som jag har sagt förut så har hon börjat sälja smycken och jag ska göra så det är möjligt att beställa varor från bloggen. det är en liten utmaning men jag sak göra så det funkar.

annars gör jag inte så mycket. john stack och träffade sina kusiner, jag orkade inte följa med för att jag är alldeles för trött. vet inte varför men jag är inte så taggad på att göra saker.. jag ska sätta mig och rita och kolla på någon film. jag vill duscha också men det är så mycket folk här och det finns inget lås till rummet där man duschar.. vill helst inte visas naken.

chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0