designen

hej bloggen. 
jag har fixat och trixat lite med min design. jag har fixat en bild i sidan som man kan trycka på för att komma till mina bilder. sen ska jag fixa så jag har en för "Veckans blogg". har tänkt börja med det. jag kanske inte har så många läsare men ändå roligt med att tipsa om nya bloggar. 

jag och john ska kanske vara med Johanna och Christoffer ikväll. men vet inte hur det blir eftersom johanna inte hört av sig än :) men vi får hoppas. det var ett tag sedan jag träffade dom. 


hörs senare°!
chao!

Kommentarer
Postat av: Viktoriae.blogg.se - En må bra blogg med självkänsla & positivt tänkande

Din bild som det står "Se min konst här", ska det vara fyra stycken? För det är det för mig men det får inte plats i din meny utan hamnar utanför också..

2009-07-21 @ 23:46:45
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0