EGO-bilder

alla tjejer ( och pojkar ) har ju någon gång tagit egobilder. jag förstår inte riktigt om det r negativt eller positivt. vissa killar jag känner klagar på när man tar en bild på sig själv. men om ingen skulle göra det skulle dom inte ha något att titta på. 

vissa personer kan ju ta liiite för många ego-bilder men fortfarande ska man inte klaga

och termen fjortis hör inte till hur många bilder man tagit på sig själv. 

 

själv har jag tappat stinget på att ta fina kort på mig själv.. har aldrig orken att göra mig vacker längre. och  JA det går ;)

 


Kommentarer
Postat av: elin

är du fortfarande i stockholm eller? :)

2009-07-11 @ 20:09:07
Postat av: mli

Grr fin bild ^^

2009-07-12 @ 21:34:03
URL: http://mlimli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0