För mycket i huvudet

något måste ha hänt. jag sätter mig vid datorn som vanligt och varje gång jag gör det så glömmer jag att starta MSN. det har inte hänt förut men nu har det upprepats flera gånger. när jag bestämmer mig för att göra något annat än att sitta vid datorn fr att det är tråkigt så inser jag att msn inte är igång. eller Adium som jag har. 


Msn.gubbarna på Adium
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


jag suddade lite eftersommin adress syntes ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

DUGER

magnusson

moström

; )

2009-07-24 @ 14:17:09
URL: http://nastan.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha ofta du chattar med Marklund nuförtiden?? :P

2009-07-24 @ 16:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0