frida säger godnatt!

hejhejhej
detta blir nog dagens sista inlägg.
jag har sjukt ont i huvudet och i morgon ska vi till täby (?) och jag ska SHOPPPAAA :D sen kommer jag ha två killar efter mig.. och det kanske kommer vara lite störande. men man får väll ta det som det kommer :) dom får gå runt och titta på unerkläder och dräggla under tiden.

idag har jag ritat lite.. den är inte klar och tyvärr blir den ju så ful på kort.. som alla teckningar.. lite smådrygt sådär. men vad kan man göra :) 

en typisk tjej som tar kort på sig själv i en spegel. jag funderar på att även göra en bakgrund.. kanske att spegelkanten syns lite på sidan. får se hur det blir. jag brukar tröttna på att rita samma bild hela tiden. men den är ändå rätt fin så ska nog satsa på att få den så snygg som möjligt. kanske kan sälja den? ..nea...



sliten frida...


chao!

Kommentarer
Postat av: pA

Sälj den dyrt, eller billigt till mig:D

2009-07-10 @ 02:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0