gaalet

idag:
vaknade fem av att john hade tagit allt täcke. sen så sov han så gulligt så jag la mig i andra sidan sängen eftersom han hade brett ut sig. låg vaken till sex. då vaknade han (från början märkte han inte ens att jag låg där utan bara znoozade som vanligt)
sen vaknade jag vid elva då john kom och väckte mig.. sen har dagen varit varm och har solat lite. sen kom millan och sökte emelie. vi såg lite på tv och sen kom emelie och var inte på sitt bästa humör.. och jag och john drog och handlade och shoppade lite- tänker lägga in bilder på allt senare !
iaf så gjorde vi kycklingsallad men sen insåg emelie att det var majs,tomat och salladslök i och det gillar hon inte. och sen blev jag less eftersom det aldrig visas någon uppskattning ! hon får hungra om hon så vill.. men skyll inte på mig !
sen så satt jag, john och millan och snackade och sen vet jag inte riktigt hur det gick till men ett stort vattenkrig bröt ut. och för att inte gå in på detaljer så fick iaf millan en astmaattack och så fick alla krig upphöra.. 
nu har jag ont i huvudet och är "trött" men snarare less och längtar hem grymt mycket ! men det är alltid så.. jag vill hem sen när jag kommer hem så vill jag bara bort där ifrån. 

men nu är iaf millan och john och köper glass.. dock stängde affären 8 minuter sen.. hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0