Stockholm iii mitt hjäärrtaaaaaa

hejhejhej
jag och john vaknade runt elva och bestämde oss för att vara med crippen. det är johns kusin och så hängde vi med honom hela dagen. blablabla,, massa ointressant fakta. vi spelade TV-spel och sedan skulle vi bada. och spöregn stoppade inte pojkarna från att hoppa i vattnet !!!!!! Mio, Crippen och John hoppade i från bryggan (eftersom dom var för fega för att hoppa i från stenarna) jag däremot bestämde mig för att stanna torr.. så fel jag hade. ingen regnjacka och med Johns jeans. lika blöt som pojkarna.

idag har jag iaf...

...klappat över 30 grodor (ingen överdrivelse)
... sett 324938948 sniglar (en lätt överdrivelse)
... sett och klappat en liten ödla (!!!) 
... sett en lysmask. 
... burit John på ryggen.

sen inget mer intressant.
chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0