dagen

hej bloggen !
inte mycket bloggande idag men kan berätta att mina fötter dödar mig!
har gått runt på täby och shoppaatt.. 
två tröjor, ett par skor, två par trosor och ett par jeansleggings OCH så klart GRYMT mycket godis. och jag överdriver inte när jag säger GRYMT ! Crippen och John köpte godis för 100 kr var. 1 kg för 60 kr var det typ.. (5.90)


vanliga jeansleggings


två tröjor


mina fina trosor som dom t.o.m slog in... ganska konstigt men dom kanske tyckte att jagvar värt det ;)

skorna går inte att ladda upp en bild på just nu. så kankse kommer ihåg att visa dom senare :)

chao!

P.S spelade världens läskigaste spel hos crippen. jag ägde ;) men ni skulle skratta ihjäl er om ni såg mig spela.

Kommentarer
Postat av: mli

HEHE köpt något åt mig såmefdans du är igång med att shoppa :]

2009-07-11 @ 14:04:21
URL: http://mlimli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0