Dagens synpunkt!

jag är klar med designen och funderar på om jag ska ta och baka chokladbollar? det känns gott men ändå onyttigt.. vill inte bli fetare än vad jag redan är. nu kanske det lät lite hårt men det är sant :)
nu börjar datorn bli lite för varm för mitt knä.. tror jag ska förflytta mig till ett annat rum.. men vilket...

 Trött på att John alltid glömmer sin mobil ! drastiska åtgärder måste tas ! några förslag:

1. jag trycker upp den i rumpan på honom så den fastnar där och aldrig kommer ut. 
Negativt- kan han inte svara när jag ringer 
Positivt-  han har alltid med sig den och det skulle vara roligt att plåga honom med att trycka upp den eftersom jag suttit och väntat på honom.

2. ett snöre får knytas fast runt mobilen och i slutet av snöret får john vara fastbunden. 
Negativt- john kommer troligast knyta upp snöret eftersom det är ocoolt att ha ett snöre runt magen och ha en mobil eftersläpandes..
Positivt-  han har mobilen med sig en liten stund.

3. jag skaffar mig ett liv och slutar vänta på att han ska höra av sig
Negativt- det är jobbigt att skaffa sig ett liv..
Positivt- finns inget positivt... jag är för lat helt enkelt..

4. jag dissar honom tills han lär sig helt enkelt !
Negativt- jag klarar inte av att dissa honom mer än tio minuter
Positivt- han får känna hur det känns.

VAD tycker du?

Kommentarer
Postat av: Marcus

Dissa! Det enda sättet! Låt han smaka på sin egna medicin eller något...

2009-06-25 @ 21:24:43
Postat av: FILLE

Tycker 1 :)



Snyggt det blev :]

2009-06-25 @ 21:46:36
Postat av: Anonym

Marcus

Dissa! Det enda sättet! Låt han smaka på sin egna medicin eller något...

-------------------

HAHA fu !

2009-06-25 @ 22:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0