draw princess titi !!

tjobbah !
förlåt för dålig uppdatering. john var snäll och skrev.. om man kan kalla det att skriva ;) han skulle aldrig kunna få mer läsare än mig (A) (om inte alla hans små fjortiskompisar som är hans "BFF" hjälper till)

men aja ! när jag vaknade (vid två) så fick jag frukost på sängen. jag blev typ först rädd för jag var helt säker på att john låg bredvid mig i sängen.. men det var grymt gulligt av john <3 senare på dagen så gick jag igenom alla bloggar som jag brukar läsa.. och så jämrade jag mig över att jag inte har råd med att köpa en tröja från KanDee. och så snäll som john är så övertalade han mig att låta honom köpa en tröja till mig ! 
och i morgon ska vi ut på picknick om det är fint väder. hoppas iaf på det ! 

vi har sett två filmer med johns mamma och patrik. Nettan flög upp från fåtöljen  några gånger xD men som tur var hade jag sett filmen två gånger tidigare, så slapp hoppa till ;)

ska hitta på något att göra nu ! 
pussochkram!

Kommentarer
Postat av: mli

Tuffing

2009-06-14 @ 00:31:02
URL: http://mlimil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0