En heldag med Emelie

jag och emelie for på stan, först så körde vi och när vi kom ner mot vägen så la min moppe av.. pappa har nästan fixat den men det var något gálet med startmotorn... eller något.. 

iaf så tog vi oss in till stan med emelies moppe.. den skakar så man har kvar sockerdricka i fötterna när man klivit av. men man får härda. en astrevlig dag iaf ! vi åkte till holken och badade fötterna och solade i några minuter sen åkte vi hem till mig. satt ute och pratade .
har saknat henne sjukt mycket !

jag köpte iaf ett linne,jeansshorts och underkläder. 
kanske lägger in bilder senare ;D det får ni inte missa !

måste vara med emelie oftare... 
aja.
pussochkram!

Kommentarer
Postat av: semlan

jag har saknat dig sjukt mkt oxå, hade galet kul idag! kom hem i sommar å grilla med mig ;)

2009-06-26 @ 23:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0