gödermorgon

godmorgon ! 
jag har inte just vaknat men jag kan berätta att jag hade världens hemskaste mardröm ! jag tänker inte ens berätta den. SÅ läskig är den O_O 
jag har sovit i toffs och de slutade med lite krull längst ner. måste gå och ta en dusch men eftersom ingen är hemma så vågar jag inte.. finns inget lås till duschrummet och jag vill inte bli mördad naken. 

igår så hade jag en väska som man rullar. och så bäst som jag är så kom jag på den bästa lösningen med att få hem allt. för john hade en påse, ett brännbollsträ (?) en ryggsäck och en cykel. jag hade en kudde, två väskor och min jacka.

det fungerade t o m att cykla med den bakom ! -är man bäst så är man ;)

men ska hitta på något annat att göra tills john kommer hem.............. lovar han drar på efterfest med klassen och skiter i mig :( men aja
pussochkram !

Kommentarer
Postat av: mli

Jag lovar du va i mitt rum och saknade mig

2009-06-12 @ 17:00:46
URL: http://mlimli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0