godmorgon,

godmorgon !
jag ska egentligen vakna vid elva men jag sov igår eftermiddag så jag kunde inte sova längre. ska ta en dusch och sen sminka mig och göra mig klar. lite onödigt att duscha för att åka in till stan för att ha en lektion men. har ändå inget att göra !

vi har hörförståelse på spanskan, eller om hon kommer ihåg det. det går inte att plugga till så jag är inte så nervös. 
 
mitt schema är...
ons- en lektion, spanska
tor- brännboll hela dagen
fre- en lektion, matte, gå igenom provet
mån- tio minuters lektion, friskvård, ska skriva en utvärdering
tis- klassens dag (?) sen avslutning

OBS ! snart kommer posten och då får jag veta om jag kommer få vara sur hela dagen eller inte !

pleeaassee kom till mamma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0