godnatt !

alla är fulla förutom jag och john ! nejmen det finns nog några fler som inte är det men det är ju partyhelg i vilhelmina men jag och john stannade hemma för att john inte ens kan vrida sitt huvud. nackspärr är inte att leka med.. jag hade dock taggat DG men nästa gång får det bli..
jag är faktiskt inte så trött och det kannskee inte är så bra.. ska inte vända på dygnet än. har ju två skoldagar kvar :) eller inte precis skoldagar. mer dagar jag måste vara på skolan ! 
jag hade roligt och mixtrade med min bild som jag ritade (bilen) men tyvärr går det inte att ladda upp bilder... johns internet suger mer än mitt ! men kanske kan ladda upp senare ! får se ^^ 

pussochkram!

Kommentarer
Postat av: Chillar lite daawg

FEST FEST FEST HEST HEST HEST

2009-06-08 @ 00:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0