hähäh

godmorgon !
just nu sitter jag på friskvården och vissa verkar tro att vi ska vara på iksu eftersom vi bara är 6 st i klassrummet.
tuva drog och kollade vart dom var, så lektionen blir lite kortare ;)
jag har inget batteri i min iPod och jag har verkligen insett hur JOBBIGT det är att lyssna på folk pratandes. speciellt fjantiga personer. och folk som pratar som om dom vore mycket bättre än alla andra. om jag inte hade haft en iPod hade jag fått damp på alla i min närhet xD okej nu överdriver jag lite.. men det skulle iaf vara jobbigt..

idag ska jag träffa fälläää efter skolan tror jag. det var kallt och blåsigt i morse så jag tog inte moppen. bussen4life.. men dom har ändrat så man inte får betala på bussen.. och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig hem från vilhelmina när deras busstation inte är bemannad, så vart kan man förköpa en biljet där??

pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0