HÅLL käften

varför är det alltid jag som måste sitta uppe och må dåligt. inte kunna sova och bara sitta och vänta på att morgondagen ska börja. sitta och vänta på att samma pissiga känsla ska komma tillbaka när man drar till skolan. den är förvisso slut men varför ska man dit?! varför ska jag ens åka mer än två mil för att sitta och må dåligt för att städa ur mitt skåp.. sen är det skolabslutnign på tisdag och då kommer alla med sina nya fina kläder bara för att ha det på just den dagen. sen kommer jag med mjukisbyxor och mjukiströja osminkad med uppsatt hår i en hästsvans. eftersom jag inte har råd att köpa nya kläder för att ha på en skolavslutning. inget speciellt.. sitta där,, sen dra därifrån.. 
hatar att ligga uppe och tänka och bara känna hur jävla kasst livet är. jag är redo att allt ska gå uppåt igen ! det är meningen att det ska göra det när man har nått botten men nu känns det bara som att det grävs ett hål så allt bara fortsätter neråt. och att tänka på hur dåligt man har det löser inget eftersom det kommer komma någon som säger: tänk positivt ! eller: sluta tycka synd om dig själv.
varför får man inte tycka synd om sig själv? 

jag sitter uppe medans du ligger och sover ! som vanligt ! jag mår dåligt och du bryr dig inte. du kommer läsa det här men ändå inte göra något åt det. tar in informationen och sen strimla den igen.. 
så varför ens göra ett försök? försöka om och om igen. försöka förklara allt som är fel som går att ändra.. eftersom allt man säger går in genom ena örat och ut genom det andra..


jag vill bort från min familj, jag vill bort från kasamark, jag vill bort från umeå, 
allt skulle bli så mycket lättare...

OBS.. det här var bara svammel... ingen bryr sig

Kommentarer
Postat av: broccolie

Tack för din röst:D Håll nu utkik å se om du favorit blir veckans blogg, sen kan du själv anmäla dig ikväll:) Lägg gärna till mig på bloglovin så ser du när jag lägger upp nya inlägg:D

2009-06-08 @ 07:20:35
URL: http://broccolie.blogg.se/
Postat av: MLI

Kom till mig HEHE

2009-06-08 @ 21:50:39
URL: http://mlimli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0