hejhejhej

sorry för dålig uppdatering.
idag jobbade john och jag badade lite med hans lillasyrra. sen blev jag less och la mig och solade. sen kom emelie och solade. sen kom julia och var lite smådryg så vi småmobbade henne lite. inte för att hon fattar något av det iaf.
jag kan säga att hela min framsida har blivit röd ! det värsta är att jag ångrar att jag inte solar topless....... fulare bikinilinjer får man leta efter kan jag ju säga ! 
jag och emelie drog iväg på en cykel som snart har sett sina sista dar. och vi köpte mjukglass. gott men man fick skynda sig eftersom soled käkade upp all kyla som får glassen att befinna sig i en fast form.. ja den smälte ! sen kom john. och sen drog john. och sen drog jag och emelie och badade. eller vi satt på bryggan och snackade om tre fjortisar som satt där me b.l.a-

sen kom john sen badade vi och sen drog vi hem !!!!

jag har bränt mig och snart ska jag smörja mig.. just nu ser jag lite smått mörkhyad ut.. måste sola halsen !!!! hur gör man det??

aja !
pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0