hejsansvejsan.

hejsan svejsan

ligger fortfarande vaken.. jag har problem med att somna om + att jag blev pigg av att vara ute och springa. jädrans vad mycket mygg det var säger jag bara ! kanske ska springa på vägen istället.. john kommer dock inte vilja det men han får väll springa ensam så ! 
 
nejmen just nu har jag inget att göra.. känns lite smådrygt att vara uppe från fem.. men inte bra att sova bort hela dagarna heller. typ.. sova, supa, sova.

inget för mig inte !
nu ska jag sluta flumma.
kanske kommer upp lite sommarbilder senare !

pussochkram !

Kommentarer
Postat av: mli

Sommarbilder på miiigg t.ex? XD ;)

2009-06-30 @ 09:46:57
URL: http://mlimli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0