hur ska det gå?

kommer saknaden vara stor? pratade med lucas idag , han var nog lite på fyllan men kommer nog sakna honom ändå.. hoppas man träffar dom i sommar ! raffepojken saknar man också så klart ;)

john4evah_35749985.jpg

orkar inte bråka längre.. allt känns så perfekt när jag är med dig men inte nu.. jag tänker bara på alla fel som finns.. men det ordnar sig. umeå suger och avståndet suger ! sommarlovet kommer nog bli bra.. måste bara sluta tänka negativt.. älskar dig <3 fan snart ett halvår !  och du är fortfarande BÄST !

 

om jag ska vara helt ärlig.. så saknar jag mitt bruna hår.. det känns som att jag var mycket sötare då.. men mitt hår kanske blir finare med lite solblekning och färgning av utväxten. annars äger jag <3 folk kallar mig fjortis.. förstår inte varför? -jag är juu som sagt bäst

 

 

pussochkram !


Kommentarer
Postat av: E L V I R A

Cool header:)

2009-06-11 @ 12:53:17
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: MLI

Jag kan säga såhär: när du kommer hit snart så kommer du att älska livet för du ska fira midsommar med MIG =)



Lägg till mig på bloglovin,!

Jag la nyss precis till dig ;)

2009-06-11 @ 15:06:07
URL: http://mlimli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0