inte/eller?

godmorgon.. den ovärda dagen är här. jag är redo för att fara men vill inte sitta där och vänta för länge. och ännu en fråga.. ska jag ta med mig datorn eller inte? om jag måste vänta till tre kanske det är bra att ha med sig den ? lite smådrygt.. jag hoppas någon åker på friskvården för jag vill ha någon att äta med annars får jag sitta ensam.. 

okej nu ska jag sluta skriva så många punkter ! 
jag har bestämt mig att rita en jättesnygg bild och sen trycka ut den på ett linne. det var faktiskt kandee som inspirerade mig till det. men jag kommer inte precis sälja mina för SÅ bra är jag inte. 

ska surfa vidare på la internet nu !
pussochkram !

Kommentarer
Postat av: MLI

FRIDA... kan inte du fixa min blogg sen när du kommer hit? Lite småfix bara (a)

2009-06-08 @ 21:47:39
URL: http://mlimli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0