johnny depp

sitter fortfarande uppe. har sms,at med john tills nu. och han har varit trött sen elva.. stolt över honom. jag har bestämt mig för att åka till vilhlemina imorgon. får hoppas på en urbra helg då ! 
jag är inte trött på något sätt och vis men snart kanske det kommer en våg av john blunds sand. hoppas kan man. orkar inte vara trött för ...40 minuters lektion i morgon :/ om det blir någon spanska blir det dock längre. men det är inte krävande iaf. och jag får skjuts till skolan tack vare den här nya inte-betala-på-bussen-annars-får-ni-spö regeln.. något positivt iaf :)

ska se ett my name is earl avsnitt tror jag. sen har jag sett alla :( på vad blir det.. två dagar? no-lifer frida kan ni kalla mig !

OBS: haha johnny depp kommer vara min nya kod om när jag är depp för att inte få träffa john. haha tack Fox McFearless ;)

pussochkram !

Kommentarer
Postat av: MLI

BRA att du ska hit :)

2009-06-05 @ 15:33:39
URL: http://mlimli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0