ligger efter

hejsan svejsan !
om jag ska vara helt ärlig så kom jag hem igår men internet har fuckat sig här i vilhelmina.. jag skulle hem idag men orkade inte härda och vara med på matchen. skulle ändå inte orka spela efter fyra timmars buss.. men åker hem till seriematchen. (den idag var bara en träningsmatch) om jag åker hem på onsdag ska vi kanske dra på cirkus på tisdagkväll. 

jag har tagit många bilder under midsommar och ska försöka lägga in dom imorgon när john är och jobbar ! :D 

ska dra och se på film i morgon. kanske kommer ihåg att berätta allt vi har gjort under helgen men mitt minne har jag ärvt av mamma så hoppas inte för mycket :) 
pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0