midsommar

godmorgon ! 
klockan sex vaknade jag av att john skulle jobba....... hur roligt är det, och jag har alltid så svårt att somna om ! men iaf så somnade jag, hade en mardröm om FOTBOLL... och sen så kom john och skrek : GOOODD MORRGGOOONNNNN !!!! och morgonhumöret är inte alltid på topp.. jag är fortfarande trött men kan inte somna.. john drog just tillbaka till jobbet och vi far till stugan klockan fem. så det blir ingen uppdatering förrän på söndag. men alla har nog något att göra på midsommar :) 
ska försöka få bort min huvudvärk mend det går INTE med johns dator igång ! så tyvärr john du får starta den när du kommer hem igen.

igår kom PA och dom spelade GH men per-albin hade lite problem med att se när han skulle slå. (1500 för bättre syn, det är värt det !!  )   jag var grymt trött så jag var kanske inte världens bästa sällskap. sen drog dom iväg och köpte godis. tjockisar. men sen hände det inte så mycket mer.

OCH jag träffade emelie och GAFFEL på bussen :) slapp åka ensam. wiee ! ;)

Kommentarer
Postat av: catta

ja nä det är fan vidrigt

2009-06-18 @ 15:52:56
URL: http://catharinamodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0