morgonfrulla

humör: less.. man kan inte beskriva det bättre. jag är faktiskt en blandning av att vara sur, trött, ledsen och det känns verkligen att jag är LESS på alla känslor just nu och jag är faktiskt trött på dom som inte förstår dom.. men man ska inte deppa ihop helt och hållet. lite för sent för min del tror jag, kommer bara ligga i sängen idag.. och jag överdriver inte. sist jag gjorde det var när en viss anonym person hade kommit till umeå och sen fick jag inte träffa honom...

hur kan en människa påverka mig så mycket.. jag vet inte ens hur jagkänner. jag är en delad människa ! jag vet inte ens vem jag är längre.. det känns drygt.. 

nu blev det ett deppinlägg men alla har väl blivit vana med det :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0