»något vettigt..

jag har tappat allt intresse på att läsa patetiska bloggar, förut så tyckte jag att det var skitskoj att sitta och skratta åt dom men det börjar bli lite uttjatat.. måste hitta på något annat med mitt liv. jag läser nog bara några vettiga bloggar. måste hitta några fler. några förslag? 

teckningen jag började med igår gav jag upp med.. jag såg ingen fin bild framför mig när den hade blivit klar och jag måste ha något fint att sträva mot.. annars är det ingen vits att ens rita. mitt mål är att bli så bra som möjligt men nu känns det bara som att det går utför..
måste få tillbaka självförtroendet ! och om jag verkligen försöker att rita fint i sommar kanske jag tjänar på det. vi får se.
här är en bild jag började med i morse.

display_image.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0