polis

på väg till skolan så stannade en polis mig, och tydligen var det en sån där blås-kontroll. vet inte vad et heter.. men jag såg tydligen ut som en alkoholist som dricker på måndagen och är lite bakfull sen lite på morgonen ;) jag har stressat hela morgonen känns det som.. och naturkunskapsprovet gick väll sådär.. + att jag inte har någon bensin kvar i moppen så måste skynda mig att hitta någon stans att tanka så nära som möjligt. annars får mamma komma till undsättning !

håller tummarna om att min mobil kommer idag ! kommer bli skönt att kunna se hela sms;en.. jag har ränder i vägen just nu. men den mobil jag har nu är ändå gammal så jag ska inte begära så mycket av den.

jag fick VG på matte NA och jag är grymt stolt ! jag tränade inget för att jag inte orkade och jag trodde verkligen att jag bara skulle få G. men om jag fick VG borde ju alla andra få det MINST ;D och tyvärr fick jag IG på friskvården men det spelar ingen roll.. nu fattar jag uppgiften och antar att det blir samma nästa gång. 

nu äre bara matte = få tillbaka proven
och geografi = en grupp ska redovisa sen slutar vi
och sen = hem...

och jag måste köpa ritmaterial så jag kan rita i sommar ;D ska försöka rita en stor teckning och sälja den. men vi får se om någon vill köpa ^^ 

hörs sen ! pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0