smell ya yao


regn ute ! jag och john har just gått från folket hus och lite blött blev det. ser ut som att jag just klivit ut ur duschen. men det var ganska mysigt :) jag har bestämt mig för att åka hem i morgon istället för ikväll. då kommer jag hem tidigare och då kan jag passa på att köpa pennorna jag behöver. någon som vill träffas på stan?? ska höra med julia om hon vill göra något antingen i morgon eller i övermorgon :D man får hoppas !
john jobbar i morgon så han måste sova tidigt ikväll. som om han kommer det.. men jag ska sitta uppe HEELLAA NATTEN :D 

hörs sen ! pussochkram !

Kommentarer
Postat av: mli

Undra vafan ni ska göra.......;)

2009-06-14 @ 18:36:34
URL: http://mlimli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0