smycken

hahah jag blev lite chockad att john skrev på min blogg.. tur för honom att han sover ! 
menmen.. vi förlorade med 7-1 förlåt om jag låter rasistisk på något sätt men.. dom var sliskiga utlännare. FÖRLÅT ta inte illa upp men dom var det.. sen så var det några åskådare.. som var ännu värre. dom visslade och så gick dom bakom målet och sa att jag spelade bra. låter kanske inte som en big deal men det var äckligt..  

sen fick jag ett armband av mamma ! som hon har gjort själv, hon gör smycken och säljer. ska lägga in lite bilder någon dag och ge lite reklam ;D

det är väldigt vackert !

 

ett flummigt inlägg från min del !

men ska lägga mig i sängen och slappa nu :D

 

pussochkram

 

P.S jag designade ett par örhängen också. och dom är sålda !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0