yesSS

hej igen !
jag har just fixat emelies bloggdesign. gå in på www.mlimli.blogg.se och kolla den nya :) den är grön så om det är den andra så får du ta och uppdatera sidan så kommer den nog fram :D 

just nu så står john och fixar i sin garderob för att jag ska få en egen hylla :D nu slipper jag resväskan ! mycket trevlig kille.
och om en exakt vecka så firar vi ett halvår.. tiden har gått så jädrans snabbt.. vi ska äta på McDonalds eftersom det var där vi träffades för första gången. 

nu ska jag fortsätta smörja mina sår.. bränt mig :(



john- vad är det här?
frida- en tunika eller klänning
john- vilket av de?!
frida- men det är ju samma hög !
john- NEJ  här är tunikor! *pekar på något svart*
frida- är det där en tunika?
john- ja...du sa det..
frida- det är en KOFTA JOHN!
john- jaa men vad vet jag (A)


Kommentarer
Postat av: mj

ge mig din msn så kan jag förklara ;D <3

2009-06-30 @ 00:35:40
URL: http://danceholic.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Allt bra med dig idag?:)

2009-06-30 @ 14:12:59
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0