Arga snickaren.

jag skulle inte palla att ha en arg gubbe hängandes efter mig när jag ska "arbeta" och hon som bor där är väldigt irriterande enligt mig ! börjar typ gråta av glädje för att dom tog bort en motor från hennes gård. men fan vad skönt det skulle vara om någon kom och gjorde om i huset, så allt bara blir fint och stilrent. 
idag när jag gick in i hemköp ville jag verkligen inhandla en chokladkaka, men så duktig som jag är köpte tuggummi istället. jag är stolt över mig själv. sen köpte jag wax till håret. vet inte varför men min är slut, jag använder det inte så ofta men det är väl bra att ha ibland ;D
haha jag har tpy rekord för mig på unika läsare nu. men fortfarande en låg summa... haha aja ;)
skriver senare !
P.S. iakta den fina bilden lite längre ner till vänster ! D.S

d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0