dåligt frida !

har inte skrivit på hela helgen typ.. skriver typ för att jag inte kommer ihåg om jag har gjort det eller inte. men jag har haft fullt upp.. eller nää det har jag nog inte men jag har varit med john ! och då vill jag ju inte sitta och blogga, mitt liv lever ju på helgerna. 
vi var iaf och åt kinamat igår (lördag) det var mysigt och jag tänkte faktiskt ta mycket kort men det blev inte så. men några iaf ! men det var inte så mörkt ute så det syntes inte hur mysigt det var. vi tänkte äta efterrätt men det blev en McFlurry på Mc Donals istället. 
sen har vi som vanligt kollat på film. finns ju inte så mycket att göra i KASAMARK (love). men vi såg typ.. dom värsta filmerna i hela film-hostorien. filmen "sick nurses" som jag hade längtat till att få se var VÄRST av alla ! den är så sjukt dålig att den borde bannlysas från tankafett.com. ni kan ju kolla och se själv.. sen såg vi en film som är nästan som REC och Quarantine. den heter splinters eller något.. men vi måste börja med att kolla på bra filmer. det här börjar bli jobbigt. dom är så dåliga att jag får lust att kolla på hair spray... 
men iaf så åkte john iväg med bussen för ungefär en timma sedan. och efter vi hade sagt hejdå till honom åkte vi till ica och hämtade ut ett paket från H&M. det var mina skor och min bikini. jag ska "pröv-simma" den på tisdag tror jag. då har vi ändå idrott så man har ändå med sig en stor väska. det dåliga är att vi har så jävla mycket att göra i veckan så jag kommer måste vara i full gång med att plugga 24/7. och jag hoppas att jag kan ha utv-samtal på torsdagen så jag kan åka till john tidigare !!
nu tänker jag bjuda på en ASHET bild !!
smell ya later !
sd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0