Det är lite roligt...

hahah jag dör.. du är så jävla ful att det inte är sant ! du tror att du är bättre än alla andra och ändå är du minst lika dålig som resten av oss ! du kastar minst sagt sten i glashus!
så skrattretande...

jag har varit hemma från skolan idag, det var skönt som satan kan jag säga. men det är jobbigt att det är skola igen i morgon. har hållt på lite med min bloggdesign, den är snart klar. saknas bara några detaljer :D sen är det perfekt ! 
nu ska jag sätta mig och plugga samhällskunskap ( när mamma har slutat dammsuga) det är irriterande att höra den hela tiden, varför kan vi inte skaffa en som är tyst.. iaf tystARE. finns det ens? 

aja ! 
SMell ya later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0