Det brukar bli ett inlägg per dag..

jag har så grymt tråkigt och jag kan inte göra något annat än att skriva i bloggen. eftersom apberget är blockat på minerva. inte för att jag gör något på apberget längre. kollar bara runt lite :) 
har tränat nu på morgonen och nu sitter jag i "kapprummet" och väntar på att få tag på någon att äta med annars får jag härda tills efter skolan och köpa en sub eller något. orkar inte gå ensam för då kommer alla tro att jag är mobbad. (hehhe) nejmen det är inte roligt att äta ensam...
bara svenska och engelska kvar sen slutar jag. och vi har john som lärare så det blir nog chill ;D apropå john och svenska så fick jag VG- på min argumentation. (som jag btw floppade på) mina ben skakade och jag glömde bort vad jag skulle säga. jag kommer inte ens ihåg vad jag sa och hur jag sa det. men som tur är så följer det med kommentarer ;) 

NAGELBITANDE
jag målade naglarna igår kväll så att jag inte ska bita på naglarna, jag har nästan skrapat bort allt, men jag vill inte skrapa bort allt för att då kommer mina naglar gå av. måste börja ta med mig nagellack till skolan ;)

oh well.. 
OBS !! geografi tills... i morgon? 
// F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0